Ланос з МеМЗ-307: чи може прошивка викликати перерозхід бензину?
Добавлено: Вс дек 17, 2023 1:06 am
Добрий день, є у мене автомобіль Ланос, був 1.4 (МеМЗ-317), але двигун замінений попереднім власником на 1.3 (МеМЗ-307). Я купив його влітку, по трасі брав 8-9, по місту ще тоді не їздив.
Восени вже мною через сильний жер масла (літр на 500 км) замінені прокладка головки, сальники, кільця, ремені тощо, а ще раніше замінені свічки. Також замінені лямбда-зонд, котушка і датчик фаз.
Зараз мій велосипед зимує, а я їжджу машиною на роботу, і зустрівся з великим розходом по місту, в середньому 15 літрів (за місто не виїжджаю). Я завжди заправляюсь по 10 л звичайного 95-го на БРСМ і їду до першої білої поділки. Пробував UPG, великої різниці не було. Поїздки по місту - 5 км до роботи (3 світлофори) і з роботи 5 км, іноді 10, якщо ще їду в супермаркет. Намагаюся їздити плавно і спокійно
Прогріваю недовго, аби стрілка температури трохи зрушила з місця або стабілізувалися обороти двигуна. Заводиться зараз зимою з другого разу, якщо просто лише ключем заводити. На перший раз двигун глохне через декілька секунд. Якщо підгазовувати, то не глохне і після першого заводу. Коли декілька градусів вище нуля, то машина заводилася з першого разу лише з ключа, без підгазовки. Двигун працює рівно і стабільно, помилок OpenDiag не показує. Підтікань теж не видно.
Чи може бути причиною такого розходу те, що прошивка мого блоку Мікас 10.3 (TF6990-141101001 || 2008 01 28 M113092TF142032) залишилася ще для двигуна 1.4 (МеМЗ-317)? Якщо так, то як перевірити, чи прошивка оновлена або хто може це зробити (я в Луцьку)?
Що ще, на вашу думку, варто перевірити, щоб знайти причини такого великого розходу, і в якому порядку? Дякую за відповіді.
Восени вже мною через сильний жер масла (літр на 500 км) замінені прокладка головки, сальники, кільця, ремені тощо, а ще раніше замінені свічки. Також замінені лямбда-зонд, котушка і датчик фаз.
Зараз мій велосипед зимує, а я їжджу машиною на роботу, і зустрівся з великим розходом по місту, в середньому 15 літрів (за місто не виїжджаю). Я завжди заправляюсь по 10 л звичайного 95-го на БРСМ і їду до першої білої поділки. Пробував UPG, великої різниці не було. Поїздки по місту - 5 км до роботи (3 світлофори) і з роботи 5 км, іноді 10, якщо ще їду в супермаркет. Намагаюся їздити плавно і спокійно
Прогріваю недовго, аби стрілка температури трохи зрушила з місця або стабілізувалися обороти двигуна. Заводиться зараз зимою з другого разу, якщо просто лише ключем заводити. На перший раз двигун глохне через декілька секунд. Якщо підгазовувати, то не глохне і після першого заводу. Коли декілька градусів вище нуля, то машина заводилася з першого разу лише з ключа, без підгазовки. Двигун працює рівно і стабільно, помилок OpenDiag не показує. Підтікань теж не видно.
Чи може бути причиною такого розходу те, що прошивка мого блоку Мікас 10.3 (TF6990-141101001 || 2008 01 28 M113092TF142032) залишилася ще для двигуна 1.4 (МеМЗ-317)? Якщо так, то як перевірити, чи прошивка оновлена або хто може це зробити (я в Луцьку)?
Що ще, на вашу думку, варто перевірити, щоб знайти причини такого великого розходу, і в якому порядку? Дякую за відповіді.